Besplatna dostava

Pri kupnji iznad 45 €.
Više o dostavi ovdje.

Uvjeti poslovanja

1. Opći uvjeti prodaje

Nakon izvršene narudžbe, kupac putem elektroničke pošte dobiva potvrdu o zaprimanju narudžbe, i to podatke o narudžbi. Pri odabiru plaćanja preko PayPala, odnosno kreditnom karticom, kupac prati standardni postupak plaćanja.

Iz podataka o narudžbi vidljiv je broj artikla, naziv pojedinačnog naručenog artikla, njegova količina, cijena, eventualni popust, trošak poštarine i ukupna vrijednost narudžbe. Zaprimljene narudžbe tretiraju se kao neopozive i bit će izvedene.

2. Cijene proizvoda i popusti

Sve cijene proizvoda navedene na www.radico.hr izražene su u eurima i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV) po stopi od 22 %. Cijene su važeće na dan predaje narudžbe. Cijene se mogu dnevno mijenjati.

Posebne promotivne cijene su neopozive i vrijede do kraja marketinške akcije, odnosno do rasprodaje zaliha. Popusti različitih ponuda, odnosno marketinških aktivnosti ne zbrajaju se međusobno.

3. Otkazivanje narudžbe (od strane kupca)

Kupac može otkazati narudžbu sve dok pošiljka ne bude predana kuriru. O statusu narudžbe kupac se može informirati putem e-pošte.

4. Odustajanje od narudžbe (od strane prodavatelja)

Vlasnik internetske stranice www.radico.hr pridržava pravo odbijanja narudžbe za koju utvrdi da pod navedenim uvjetima i s obzirom na podatke kojima raspolaže ne može izvesti.

5. Načini plaćanja, trošak poštarine i dostava

Plaćanje je moguće preko PayPala i kreditnom karticom.

Poštarina iznosi 3,95 eur, odnosno 5,95 eur za otoke/mjesta »koja nisu mostom povezana s kopnom« (popis 14 otoka/mjesta).

Paket dostavlja DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o., i to na adresu koju je kupac upisao prilikom naručivanja. Kurir nazove stranku na navedeni telefonski broj u slučaju kada se stranke u trenutku dostave ne nalaze na adresi. Tada se mogu putem telefona dogovoriti za primjerenije vrijeme dostave sljedeći radni dan, odnosno za drugu mogućnost – da se paket preuzme u obližnjoj poslovnici Hrvatske pošte ili na odabranoj benzinskoj postaji.

Za informaciju o okvirnom vremenu dostave možete na dan dostave nakon 7.30 sati nazvati tvrtku DPD na telefonski broj 00386 1 513 23 00 i zatim pritisnete broj 2 za upite o pošiljkama. Broj vašeg paketa možemo vam po želji poslati putem e-pošte.

Pošiljku primate u roku 1 – 3 radna dana. To vrijeme dostave ne odnosi se na posebna mjesta. Raspored dostave pošiljki na posebna mjesta (14 otoka i manjih mjesta), na koja dostava traje dulje vremena, možete pogledati ovdje.

Dostave nema u 57 hrvatskih gradova/mjesta. Popis poštanskih brojeva i imena gradova/mjesta na koja se paketi ne dostavljaju možete pogledati ovdje.

Pri kupnji iznad 45,00 eur tvrtka ne naplaćuje trošak poštarine.

6. Odustajanje od narudžbe (od strane kupca) – povrat robe

Kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja robe pisano poručiti da odustaje od narudžbe, a da ne treba uz to navesti razloge svoje odluke. Smatra se da je poruka pravovremena ako je poslana u roku.

Kupac je dužan najkasnije u roku od 30 dana nakon slanja poruke o odustajanju robu vratiti tvrtki. Po primitku robe i utvrđenju da se ona nalazi u originalnoj ambalaži, neoštećena i u nepromijenjenoj količini, tvrtka kupcu u skladu sa zakonom vraća kupoprodajnu cijenu. Jedini trošak koji u vezi s odustajanjem od narudžbe ide na teret kupca jest izravni trošak povrata robe. Kupac robu vraća na sjedište tvrtke. Kupac prilikom vraćanja robe tvrtki šalje i presliku računa za robu koju vraća, svoje osobne podatke (ime i prezime, telefonski broj, adresu e-pošte) te broj bankovnog računa (u slučaju plaćanja kreditnom karticom), odnosno adresu PayPal računa (u slučaju plaćanja preko PayPala) na koju želi povrat kupoprodajne cijene.

Tvrtka nije dužna robu prihvatiti ako je roba uništena, pokvarena, (djelomično) izgubljena ili se njezina količina smanjila, osim ako se tretira kao reklamacija i roba je u takvom stanju bila već prije primitka i kupac/primatelj pošiljke je o tome obavijestio dostavljača od kojeg je robu preuzeo te zatim i pošiljatelja pošiljke. Tvrtka nije dužna prihvatiti robu i u slučaju da kupac robu ne vrati u primjerenoj transportnoj kartonskoj ambalaži koja je odgovarajuće osigurana od oštećenja. Tvrtka ne prima pošiljke u zaštitnoj omotnici, ako je originalna ambalaža proizvoda takva da se u zaštitnoj omotnici može oštetiti te pošiljke s otkupninom.

Po primitku neupotrebljavane i neoštećene robe u nepromijenjenoj količini i u originalnoj ambalaži, tvrtka u skladu sa zakonom kupcu odmah, kada je moguće, a najkasnije u roku od 15 dana od primitka robe, vraća već plaćenu kupoprodajnu cijenu.

Obrazac_za_odustajanje_od_narudžbe.pdf

7. Reklamacija primljenog paketa

Ako kupac prilikom dostave primi oštećenu ambalažu pošiljke, dužan je u prisutnosti dostavljača pregledati sadržaj paketa. Kupac je dužan oštećenja nastala tijekom transporta odmah reklamirati dostavljaču (dostavljač i kupac odmah, na licu mjesta, sastavljaju reklamacijski zapisnik o oštećenju pošiljke). Kasnije reklamacije za oštećenja robe neće biti razmatrane. Poželjno je da kupac prilikom preuzimanja pošiljke oštećeni paket i njegov sadržaj fotografira. Kupac o oštećenom paketu obavještava pošiljatelja pošiljke na adresu e-pošte info@radico.hr. Dopiše broj računa i osobne podatke (ime i prezime, adresa, telefonski broj) te prilaže fotografiju oštećene ambalaže i proizvoda.

Ako kupac primi pogrešan proizvod ili proizvod s greškom, o tome odmah obavještava pošiljatelja na adresu e-pošte info@radico.hr ili putem telefona (092 369 77 44) i dogovara se za zamjenu robe. Pošiljatelj pošiljke kupcu mijenja pogrešan ili nepotpun proizvod, pri čemu troškove dostave snosi pošiljatelj pošiljke.

8. Jamstvo kvalitete

Proizvođač proizvoda Radico jamči za kvalitetu svojih proizvoda. Datum serije, datum proizvodnje i rok uporabe otisnuti su na ambalaži proizvoda. Upute na hrvatskom jeziku za uporabu biljnog praha za bojenje kose COLOUR ME ORGANIC priložene su proizvodu (umetnute u kartonsku ambalažu), a upute za uporabu svih ostalih proizvoda iz naše ponude navedene su na stražnjoj strani ambalaže (vrećice). Detaljnije upute svih proizvoda koji su zapakirani u vrećice su zbog nedostatka prostora na ambalaži napisane na internetskoj stranici uz opis određenog proizvoda.

9. Sigurnost podatka

Kupnja preko internetske trgovine www.radico.hr potpuno je sigurna. Tvrtka/vlasnik internetske stranice obvezuje se da će osobne podatke prikupljene za provođenje postupka kupnje (ime i prezime, adresa, telefonski broj, adresa e-pošte) brižno čuvati i pohranjivati i ni u kojem ih slučaju neće prosljeđivati trećoj osobi.

10. Autorska prava

Internetska stranica www.radico.hr u vlasništvu je poduzeća KUKU, tržnokomunikacijske in posredniške storitve, Katarina Šeme, s.p. koje uvozi i distribuira trgovačku marku Radico. Sva su prava pridržana. Sadržaji na internetskoj stranici www.radico.hr sadrže materijale čija su autorska prava također u vlasništvu trećih osoba, stoga je svako prosljeđivanje informacija s internetske stranice dozvoljeno samo uz odobrenje vlasnika te internetske stranice. Sintagma »internetska stranica« uključuje cjelokupnu web-lokaciju, dakle sve internetske sadržaje i sve podstranice navedene internetske stranice.

11. Podaci i informacije na internetskoj stranici

Vlasnik internetske stranice www.radico.hr pridržava pravo na sadržajne i druge izmjene internetskoj sadržaja, i Općih uvjeta poslovanja te drugih uvjeta i pravila. Pogreške su moguće i poduzeće za njih ne preuzima odgovornost. Poduzeće ne preuzima odgovornost za tekstualne pogreške. Fotografija i stvarni izgled proizvoda mogu se razlikovati.

12. Valjanost uvjeta

Uvjeti poslovanja važeći su od dolje navedenog datuma nadalje.

17. 5. 2018